1. Kom på angitt tidspunkt
    Årsak: Hvis du kommer før tiden, kan det enda være gjester hos spisestedet. Hvis du kommer etter, kan spisestedet være stengt.
  2.  Vent utenfor spisestedet hvis du kommer for tidlig.
    Årsak: Spisestedet setter pris på at du venter utenfor hvis du kommer før tiden. De skal fokusere på de aktuelle gjestene sine, og alt for mange mennesker vil være problematisk for personalet.
  3.  Ta med din egen pose og bestikk
    Årsak: Vi prøver å belaste miljøet minst mulig
  4.  Vær høflig og del erfaringene dine med andre
    Årsak: Hils på personalet med et smil og del en positiv opplevelse med de andre gjestene.

 

Hva er Too Good To Go?
Vi redder mat fra å gå til spille. Så for å unngå at spisesteder og butikker kaster førsteklasses mat, kan du bruke tjenesten vår til å finne tilbydere i nærheten av deg og bli dagens helt ved å hente serveringsstedenes overskuddsmat i resirkulerte takeaway-bokser/poser til en ekstremt billig pris. Og vet du hva det beste er? Du kan nyte god og billig mat og samtidig gjøre noe godt for miljøet!

Hvordan bestiller jeg?
Angi plasseringen din, og det vil komme opp en liste over hvilke restauranter som er i nærheten av deg. Velg en restaurant du liker, og bestill så mange porsjoner du vil ha. Følg deretter veiledningen videre. Når du er ferdig, vil du motta en e-post hvis du er på nettet. Hvis du er på appen, vil du finne kvitteringen din under «mine kjøp». Ankom spisestedet på angitt tidspunkt og vis kvitteringen for å få maten din.

Hvorfor skal jeg komme innenfor en bestemt tidsramme?
Like før spisestedet stenger vil det være overskuddsmat som blir kastet – med mindre en frelser kommer til unnsetning. Er den en oppgave for deg? Hentetidspunktet vil normalt være i en tidsperiode på 15-30 minutter. Sjekk beskrivelsen for når du kan hente maten hos spisestedet.

Hvor mye sparer jeg miljøet ved å kjøpe en porsjon?
Én boks kan inneholde 1 kg mat, som er det samme som 2 kg CO2. Så jeg kan faktisk spise førsteklasses mat og samtidig spare miljøet? Ja!

Hva skal jeg gjøre når jeg kommer til spisestedet?
Kom på angitt tidspunkt og vis kvitteringen til spisestedets ansatte. Deretter vil du få en utlevert en porsjon. Sjekk beskrivelsen for hvordan du får din porsjon med mat og hvilken mat du kan forvente.

Hvordan finner jeg et spisested nært meg?
Når du skriver inn adressen din bør du være så spesifikk som mulig. Søkeresultatene vil bli bestemt ut fra de spisestedene som finnes i rimelig avstand fra deg.

Jeg har glemt brukernavn, passord eller begge deler. Hva gjør jeg?
Kontroller at det er stavet riktig. Fungerer det fortsatt ikke? Klikk på «glemt mitt passord»-knappen, så sender vi opplysningene dine på e-post.

Hvordan avbryter jeg en ordre som jeg allerede har gjennomført?
Kontakt oss med en gang, slik at vi kan finne en annen som vil få glede av den gode maten!

Hva skal jeg gjøre hvis jeg ikke får en ordrebekreftelse på e-post?
Forsikre deg om at den ikke har blitt håndtert som søppelpost. Finner du den fortsatt ikke? Kontakt oss så fort som mulig.

Hva koster det å bruke Too Good To Go?
Det er helt gratis å bruke Too Good To Go, men du må selvfølgelig betale for maten du har bestilt.

Kan jeg lagre betalingsinformasjonen min?
Selvfølgelig! Du vil bli spurt om å opprette en kode, slik at du enkelt og sikkert kan bestille og betale uten å måtte taste inn betalingsinfo hver gang.

Er kontoopplysningene mine sikret?
Ja, opplysningene er sikret og vil ikke bli delt med andre.

Hvordan endrer jeg kredittopplysningene mine?
Når du er logget inn på kontoen din er det mulig å endre opplysningene dine, passord og betalingsinfo.

 

  TGTG gris

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *