FAQ
Ofte stilte spørsmål
Describe your question.
Søk
- No elements found. Ingen spørsmål passer til søket
- No elements found. Ingen spørsmål passer til søket
Select category Velg kategori
Bestilling & henting
- Hva skjer hvis jeg ikke henter maten?
- Hvordan betaler man på Too Good To Go?
- Jeg har fått nytt betalingskort, hvordan endrer jeg betalingsinformasjonen min?
- Kan jeg kansellere bestillingen min?
- Bestillingen min ble kansellert av spisestedet, men jeg har ikke fått pengene tilbake på konto?
- Betalingen min gikk ikke gjennom, men det ser ut som at jeg har blitt trukket for penger?
- Hva gjør jeg hvis jeg er misfornøyd med overskuddsmaten?
Kategorier
categories
Om Too Good To Go
Bestilling & henting
- Hva skjer hvis jeg ikke henter maten?
- Hvordan betaler man på Too Good To Go?
- Jeg har fått nytt betalingskort, hvordan endrer jeg betalingsinformasjonen min?
- Kan jeg kansellere bestillingen min?
- Bestillingen min ble kansellert av spisestedet, men jeg har ikke fått pengene tilbake på konto?
- Betalingen min gikk ikke gjennom, men det ser ut som at jeg har blitt trukket for penger?
- Hva gjør jeg hvis jeg er misfornøyd med overskuddsmaten?
Om forundringsposene
- FAQ
- Bestilling & henting